2011-03-16

Skakar av hunger

Kroppen har snart kommit upp i bra fettförbränning enligt mina ketostix, meeeen... Jag är hungrig som bara den och skakar i kroppen. Åt nog för lite igår kväll helt klart.

Så morgonens mat bestod av fyra skivor stekt bacon, ett kokt ägg och räksallad! Fett och bra, hoppas kroppen lugnar ner sig. Känns som jag tagit en adrenalinspruta faktiskt.

Det som förvånar mig är hur stor skillnad det är för mig att ligga på 60 gram kolhydrater per dag jämfört med nu 20 gram. Uppenbarligen är jag extremt känslig för det. Brorsan har nog rätt, vi är nog kolhydratsallergiker! :)

Dagens vikt är för övrigt -0,9 kg sedan igår. Jag vet, det är mest vatten, men med tanke på vilken vecka i månaden det är just nu så är jag grymt glad ändå! -2 kg på två dagar är bra för motivationen och moralen! TJOHOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar