2011-03-18

Så glad så glad

Igår tänkte jag att om jag har tur visar vågen 84 kg imorgon bitti. Men se vågen visade 83,8 kg imorse så det blev ännu gladare min! :) -3,1 kg sedan jag började med andra ord! Tadaaa!

Första delmålet har jag satt till 79,9 kg och datumet var till om en månad. Men jag tror nog att fortsätter det så här kommer jag nå det målet betydligt fortare.

Känns mycket bra att jag faktiskt fått igång fettförbränningen. Med tanke på allt krångel jag haft så är det ju bara att konstatera att min kropp verkligen inte tål kolhydrater. I och med min allergi därtill så blir det ju extra speciellt. Men planen framöver (sen nångång) är att när jag väl kommer ner under 70 kg (i framtiden/drömtiden) så ska jag försöka hitta en övre gräns för kolhydratsintaget så jag inte behöver vara så strikt. :)

Men än så länge fokuserar jag på mina 20 gram per dag och använder minmat.net för att hålla koll ordentligt. Igår blev det 17,45 och det är jag nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar