2018-04-15

Fördelen med den lilla weight trackern.

Jag har använt den lilla funktionen weight tracker (uppe till höger på min blogg) sedan 2011. Jag kan se är jag försökt gå ner men istället gått uppåt över tid,  även om det tog ett rejält skutt uppåt för några år sedan.

Jag vet därmed också att jag har vägt 9 kg mindre än jag gör nu,  under de senaste 7 åren.

Av någon konstig anledning gör det mig mer motiverad nu,  istället för motsatt effekt. Eftersom det fungerar, tänker jag inte analysera varför,  utan bara tacka och ta emot.

Denna morgon vägning ger mig -6.1 kg hittills. Jag är nöjd och hoppas bara att det ska gå lite fortare än vad det gör. Men hellre långsamt än inte alls,  så klart.

Delmål 2 är inte långt kvar till nu: under 90 kg. Enligt prognosen är jag där om ett par veckor. Känns fint det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar