2017-02-01

Spännande förändringar (eller inte)

Jag var sjuk i helgen. Åt inte alls så mycket som jag skulle, speciellt inte fettmängden. Så inte HELT överraskande sa vågen till mig i måndags att jag lagt på mig 0,6 kg. Jag gissade på vätska, så jag deppar inte speciellt mycket.

Igår visade vågen samma sak, men jag ansträngde mig både i måndags och igår för att äta mer fett. En parentes är att jag nog behöver börja logga hur mycket jag får faktiskt i mig. Men i alla fall, imorse hade jag tappat de där sex hektona igen. Så, det var nog vätska. :)

Sedan förra veckan har jag dock, vågen obeaktad, tappat en centimeter både runt höfter, lår och överarm. Mätte inte bysten av någon anledning, midjan var densamma som förra veckan.

Eftersom jag väldigt gärna VILL tappa centimetrar runt höfter och lår är jag väldigt glad över att det hänt. Vågens vikt hit eller dit spelar väldigt lite roll faktiskt, jämfört med det faktum att jag KRYMPER!

Tillåt mig lite glädjeskutt och sånt: HURRA FÖR MIG FÖR JAG ÄR SÅ HIMLA BRA! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar