2017-02-12

Sakta men säkert neråt

Har inte vägt mig på en vecka nu, men imorse var det dags. Ett halvt kilo till har försvunnit! Jag tror det var två veckor sedan jag tog fram måttbandet med, men även det var det dags för imorse. Tre centimeter borta runt rumpan, den förhatligt stora! Hurra!!! Och en centimeter runt låret, 1,5 runt överarmen och en under bysten. Massor med centimetrar som försvunnit!!!

Över bysten mätte jag inte, eftersom jag vill ha BH på mig så det blir lika. Men jag tänkte på det igår kväll, BH kupan har blivit lite för stor på den jag hade på mig igår, så nog händer det saker allt. För mig med H-kupa så kan jag ju utan större överraskning för läsaren erkänna att det är välkommet!

När jag skulle till affären igår eftermiddag så tänkte jag på att det nog är väldigt mycket fett på insidan av magen som försvunnit. För det är enklare att vika ihop mig själv för att knyta skorna, det tar inte emot lika mycket helt enkelt. Det är sådana där saker som jag inte alls tänkt på att det blivit jobbigare på senare år, men nu slog det mig. :)

På det hela taget känns det bra att det går åt rätt håll. Sedan önskade jag ju så klart att det gick fortare, men jag kan ju inte få allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar