2011-11-01

Lite bättre igår!

Jag mådde faktiskt lite bättre idag och än så länge mår jag inte illa idag heller. Kanske är det på väg över, vad det nu var? I vilket fall har vågen börjat gå neråt igen, men i sakta mak. Jag har ju inte motionerat något vilket säkerligen gör att det går långsamt. Kroppen tog ju ett stort skutt neråt och sedan stod det still ett tag. Men nu så! Skönt det, en vecka utan någon viktnedgång gör att målet till jul känns jobbigare. Men det SKA gå! Känns på byxorna att jag faktiskt, trots att vågen inte riktigt håller med, har tappat i omfång. För de sitter löst och känns lite så där som att ett skärp vore bra för att de glider lite. Eftersom jag inte har något bälte som inte har nickel i spännet måste jag ut och shoppa ett idag tänkte jag. Men det kan jag leva med! :) För att motivera mig under veckan som gått när jag mått illa och haft mig så har jag tittat på bilder. Amerikaner mest. Deras bilder på sig själva i utstyrslar som enligt min mening borde vara till för någon som väger kanske 40-60 kg mindre gör mig än mer motiverad, jag ska INTE sätta på mig min egen plastrustning förrän jag inte riskerar att se ut som Barf i Spaceballs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar