2011-11-06

Det är officiellt!

Det första som är officiellt är: Jag har en seriös släng av magkatarr! Det andra som är officiellt är egentligen ett hett tips från coachen: Kombinera inte en seriös släng magkatarr med cellgifter! Oanade konsekvenser kan komma av det. Som till exempel att hela mag-tarmsystemet liksom lägger av och släpper genom allt rätt så raskt, så att säga. Just nu sitter jag och drar mig till minnes att sist jag seriöst försökte köra pulverdiet så fick jag också magkatarr. Hur kommer det sig att man aldrig kommer ihåg det INNAN? Det nya nu är alltså att intag av metrotrexat inte på något sätt underlättade sjukdomstillståndet... SKIT OCKSÅ! (och den kommentaren har flera underliggande betydelser) Ska försöka äta nåt idag. Igår åt jag lite bröd. Det tyckte inte matsmältningssystemet om heller. Eftersom jag inte har nån fil hemma vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Yoghurt kanske? Får sno lite av ungarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar