2011-11-19

Buzzador och magkrångel

Vi har haft problem hemma med magvirus. Så vårt försök att få till en Tapas-mingel för att kunna köra lite buzzning för Buzzadors Santa Maria Tapas-kampanj blev ju inte så värst bra. Men jag tänkte göra ett nytt försök nu i helgen. Det ser ju smaskigt ut och bara det inte är för kryddstarkt borde ju även barnen tycka att det är gott. Hoppas jag. Dessutom har jag fått något som för mig som psoriasis-människa är guld värt, nämligen en buzzador-kampanj för Locobase Repair. Underbar räddning som jag använder väldigt ofta! Underbar kräm! Rekommenderas varmt! Nu har jag återigen tagit mig i kragen kring maten, efter två veckor med, låt oss kalla det INSTABIL tarmfunktion... ;) Ska precis till att laga mig lite frukost. Prinskorv, stekt ägg och räksallad, det är verkligen lyxigt som frukost det och sååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar