2016-01-29

Fyra veckor har gått

Halva tiden för Rivstart 2016 har gått nu och jag var så säker på att jag skulle gått upp i vikt denna veckan. Inte pga att jag avvikt från min kost eller så, utan för att jag tjuvvägde mig i början på veckan och det såg dystert ut.

Men så imorse, på riktiga viktdagen, sa vågen ändå minus. 2 hekto visserligen, men jag blir glad i alla fall! Får jag tolka fritt har kroppen haft lite tid på sig nu under ett par veckor att ta in nedgången som gick fort i början och förhoppningsvis hittat en sansad balans av hormoner och förbränning nu. Hoppas att det är så!

Mitt ursprungliga mål för Rivstart var -7 kg på åtta veckor. Efter halvtid nu har jag tagit 5,3 av de kilona. 1,7 kg kvar. Det ska jag klara tycker jag! Känns bra, mycket bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar