2016-01-09

En vecka avklarad!

Igår var det en vecka sedan jag gjorde omläggningen av kosten. -3,6 kg på en vecka var resultatet. Chockerande stort vikttapp, men eventuella läsare av denna blogg ska ta i beaktande att det är mestadels vatten första veckan och att jag dessutom har en massa övervikt att bli av med. Då går det fort i början!

I Rivstart 2016 hade jag tagit i och satt 7 kg som mål att gå ner på åtta veckor. Fortsätter det så här klår jag det målet lätt!

Och imorse, andra veckans andra dag visade vågen ytterligare 0,3 kg ner, så just nu fortsätter det bra i alla fall.

Det enda problemet jag har är att jag nog åt alldeles för lite igår. Blev akut illamående när jag skulle sova och har sovit som en kratta. Mår illa idag med så idag börjar jag dagen med ägg och bacon till frukost. Fett är ett bra sätt att få i sig energi till kroppen! Hoppas det släpper snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar