2011-07-11

Semester!

Nu har jag haft semester en vecka. Under den veckan var jag ute i skogen och lekte medeltid! Hurra! Kosten har jag skött riktigt bra och det är väl därför jag trots mens i antågande inte hade gått upp nåt!

Igår när jag var hemma igen påbörjade jag den strikta regimen även hemma. Siktar på att hålla mig runt 10 gram kolhydrater per dag nu. Igår blev det 12 gram, pga att jag åt prinskorv (4% kh). Idag siktar jag på kycklingfilé och hamburgare, båda med extremt lågt khinnehåll! :)

Nu har jag gjort sex veckors uppehåll med min medicin med, det är tungt men det går än så länge. Jag hoppas kunna hålla ut ytterligare en vecka så att jag kommer så nära det går de stipulerade två månadernas uppehåll som min lilla doktor vill jag ska ha!

För ett par veckor sedan beställde jag en sådan här:


Det är en liten matlåda som fungerar som en kylväska. Locket läggs i frysen i 10 timmar och efter det håller den maten kall i upp till 7 timmar. Perfekt för köttätare! :) Frozzypack kallas de och säljs bland annat på LCHFbutiken!

I min lilla Frozzypack ska jag ta med kyckling och beasås idag för idag ska vi till Tom Tit i Södertälje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar