2011-07-26

Nu så!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN går vikten neråt på vågen. Tack vare självsvält och Cambridgekuren, men just nu skiter jag i vilket. Neråt måste jag och detta funkar!

På två dagar har jag tappat 2,6 kg vilket visserligen bara är vatten men den mentala kicken är gudomlig! Motivationen att fortsätta är stark och envis! Dessutom har bysten minskat en centimeter och midjan 2 cm. Så oavsett "bara vatten" så krymper jag och det är BRA!

Mätte ketoner med Ketostix igår kväll och det visade redan utslag, om än svagt. Så idag borde jag vara mindre hungrig och piggare. Eller ja, borde varit om jag inte sovit typ 4 timmar bara. Meeeen... det tar vi ingen hänsyn till utan kör på. Jag ska gå ut och gå en sväng nu efter morgonpulvret.

Nu så! Äntligen är jag på väg NEEEEERÅÅÅÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar