2011-07-26

Känns bra!

Idag gick jag 4 km. Det känns riktigt bra eftersom jag faktiskt inte fick så ont i kroppen som jag fick förra gången jag gick så långt. Alltså är jag nog lite bättre tränad trots allt. Lägg dessutom till det faktum att jag just nu lider rätt mycket av min psoriasisartrit genom medicinuppehållet, så blir det än mer fantastiskt!

Så nu känns det positivt, hoppet och motivationen är på topp och eftersom det redan visat sig roliga siffror på vågen så kan det bara fortsätta vara bra. :)

Första gången jag körde CK tappade jag fem kilo första veckan. Det kanske jag inte gör denna gången men oavsett så har jag redan -2,6 kg vilket gör mig grymt nöjd. Min lilla app i telefonen berättar också glädjande prognoser om jag håller uppsatta matintagsnivåer vilket gör det ännu roligare!

Viktmålen nu är att komma ner under 80 kg snarast och under 75 kg till mitten av oktober. Sedan är det "stora" målet att ta mig under 70 kg till jul. Men jag tar det i små steg. Först ska jag fokusera på 7:a först på vågen igen. Det ska jag nå genom CK, så orkar jag hålla i så kommer det gå fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar