2011-07-27

Fettförbränning

Eller ketos som det kallas. Nu har jag nog hamnat där. Ytterligare minus sen igår, men denna gången "bara" 0,3 kg. Vilket inte alls är fy skam, för det skulle ge 2,1 kg/vecka det. Värre nedgångar kan man ha!

Det bästa är att centimetrarna på kroppen börjat krympa också. Tyvärr inte om stussen, än, vilket är trist för där har jag nog gått upp flest centimetrar under min matexperimentperiod.

Det är varmare ute än det var igår och inte ett moln på himlen. Så idag tar jag och avvaktar lite med promenaden, eftersom jag snudd på fick värmeslag igår morse förutom nästan brände mig i solen. Eftersom det ska regna imorgon enligt prognosen borde molnen hopa sig framåt eftermiddagen och då kan jag gå ut. Vara känslig mot sol har sina nackdelar nu när jag vill kunna röra på mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar