2011-06-19

Hur svårt kan det vara?

Jag erkänner, jag tappade konceptet totalt efter kursen. Förra veckan var inte ett dugg bättre än kursveckan och jag toppade allt med att äta en massa choklad igår. Inte för att det var gott utan för att jag KAN nu när medicinen inte ställer till det.

Igår kväll mådde jag illa och hade ont i magen. Kroppen protesterar och det gör ont i lederna. Så varför ÄTER jag skiten?

Jag har bestämt mig för att det spelar ingen roll att jag kan äta vad som helst, jag vill inte må så här i alla fall. Så nu får det vara slut på intaget av skit! Återgång till lågkolhydratkost från och med idag alltså! Ska göra ett matschema så jag inte ramlar över i fel hjulspår igen. Vikten är ju så klart uppe på toppnotering igen så det är bara att inse, jag måste komma igång med träning och mat igen för att få ordning på fläsket.

1 kommentar: