2011-06-01

Tidig dag idag!

Jag tycker min våg borde vara snällare och berätta hur mycket vikt jag går ner hela tiden, men nu gör den som förut, står still igen. Visserligen den nya vikten sedan i fredags men ändå! Det är grymt frustrerande faktiskt!

Men men... jag har druckit rätt lite vatten de senaste dagarna OCH jag har alldeles glömt bort att ta extra kokosfett. Så om jag skärper mig på de punkterna kanske det händer saker igen!

Imorse var också en riktigt tidig dag. Först kunde jag inte sova för det var så jäkla varmt i sovrummet. Sedan vaknade jag hela tiden till när jag väl somnade. Vid en kvart i fem imorse var jag vaken och till slut gav jag upp. Klockan skulle ändå ringa vid sex eftersom jag planerat in en träning idag!

Så efter att ha slöat runt hemma, väckt yngste sonen som var supertrött, gett honom frukost och packat väskan, så åkte jag till gymmet! Duktiga jag! 25 minuter på orbitrek-saken idag med! Känner mig nöjdare än nöjdast över det faktiskt!

Ska jag vara ärligt så tänker jag så här också, sköter jag bara kosten och fortsätter träna, så kommer kroppen inte kunna hålla på fläsket mer! :) Jag kommer vinna, för som alla som känner mig vet så är jag en riktigt envis jävel! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar