2018-01-18

Tre veckor och mysko kropp

De första två veckorna tappade jag snabbt 4 kg. Men sedan 1,5 vecka tillbaka nu så stor vikten still. Exakt samma vikt hela tiden.

Det konstiga är att jag, för så klart har jag en liten pryl för att kolla ketoner i blodet, ligger inom "optimal ketos" för viktminskning, och har gjort i två veckor. Ändå står det tvärt still.

Jaja... jag hoppas det kommer säga KABLAM! snart och till dess får jag leva med att vågen bråkar. Dock ser jag ju att det ändras på kroppen, jag har tydligare bilringar runt magen till exempel... :) Kanske inget att eftersträva men eftersom det betyder att det inte är ett stort traktordäck runt magen, så är jag glad ändå!

Motivationen är på topp i alla fall! Inga större problem att äta rätt, om jag får sötsug gör jag LCHF-ischoklad och det funkar fantastiskt bra mot sötsug OCH hjälper mig att få upp fettintaget varje dag. Inte alls dumt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar