2011-09-02

Konsten att skriva något bra

Jag har den senaste veckan dragit mig för att göra några inlägg i min blogg. Bara för att jag tycker att jag gnäller mest hela tiden och det är det ju faktiskt ingen som tycker är roligt att läsa om i längden.

Efter måndagens usla resultat på vågen så är jag dock på väg neråt igen och hoppas kunna få till något riktigt bra till nästa veckas vägning.

Mentalt är jag inte den stabilaste kvinnan i stan just nu eftersom jag har så förbaskat ont och sover så lite att jag inte har någon gräns mellan "jag står ut" och "fy fan vad livet är SKIT". Det kan byta däremellan för minsta småsak och det är inte speciellt roligt måste jag säga. Inte för varken mig eller familjen.

Ikväll är det dags för andra upptrappningsdosen av nya medicinen. Ser inte fram emot det alls. Men jag ser fram emot att det blir bättre med värken och då lär jag ju ta medicinen... Bara att gapa och svälja, antar jag!

1 kommentar:

  1. Inte gör det något att du gnäller!
    Men du kan ju försöka skriva ner 3 positiva saker per dag också. Så småningom har du "programmerat" om dig och det blir lättare att hitta de där guldkornen i tillvaron ;)

    SvaraRadera