2011-09-08

Filmjölk är min vän

Jag äter inte riktigt som man ska just nu. Det blir fil med lite müsli i både till frukost och middag. För annars blir magen sur och det smakar bläk i munnen. Så lagad mat till lunch och så fil i övrigt. Filmjölk är min vän, helt enkelt!

Det fungerar, jag blir inte speciellt hungrig (skulle jag bli hungrig äter jag så klart nåt, det är inte svältkost jag är ute efter). Självklart verkar det ge utslag på vågen också faktiskt så vikten har börjat krypa neråt igen. Det blir ett minus på måndag i alla fall, det känns bra!

Tyvärr mår jag ju illa fyra dagar av sju varje vecka och det gör det inte så roligt med livet. Däremot känns det lite lättare i kroppen och på det viset känns det bättre över lag. Det är alltid skönt att kunna märka skillnad. Och hellre illamående än ont, vilken dag som helst!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du blir bättre både från värken och från illamåendet på sikt!

    SvaraRadera