2010-12-16

Tredje dagen utan te

Att jag skulle vara så beroende trodde jag inte. Men tvärt emot vad man kan tro är det inte teet i sig jag är beroende av, utan värmen som kommer av att man dricker varmt. Jag fryser rätt mycket hela tiden utan te och uppenbarligen har jag värmt mig bra med muggar med te förr. Igår på jobbet fick jag ta silverte med en halstablett i (för smakens skull) för att helt enkelt inte frysa ihjäl. :)

I övrigt går det rätt bra, jag mår lite illa hela tiden och jag vet inte riktigt vad det beror på. Men jag är inte speciellt hungrig trots allt och jag äter ju, om än något ensidigt känns det som. Köpte kycklingfiléer idag som jag ska laga till med kryddning på så jag har något att ha som matlåda imorgon. Det är enklare hemma så klart.

Dessutom fortsätter jag att läsa på om vart man hittar nickel i mat. Det är ju förskräckligt vad det finns nickel i allt. Men planen är nu att kapa bort så mycket det bara går under 1-2 månader. Därefter ska jag fundera över vad jag verkligen skulle vilja kunna äta och återinföra det och se om det fungerar.

Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar