2010-12-03

Det känns bra!

Jag vägde mig imorse, med blött hår och kläderna på så jag tror inte jag ska bry mig om så mycket vad de exakta siffrorna var. Men jag kunde med glädje konstatera att jag är under 84 kg och att det ser mycket lovande ut för den riktiga vägningen som jag tänkte skulle bli imorgon lördag. Måndagar är så dumma som vägdagar tycker jag av många anledningar, så lördagar får bli vägardagen! Då blir vägning inget dåligt, liksom...

I övrigt så försöker jag fokusera på att städa i mitt liv. Det är andra saker än kroppen jag inte trivs med så jag känner att jag vill få ordning. Speciellt jobbfronten. Bytte ju jobb för ett par månader sedan och det känns inte alls bra. Riktigt bottennapp, helt tvärtemot vad jag trodde. Tråkigt men sant. Känns rätt trist att behöva ha dåligt samvete för ett jobb jag inte gillar, men sån är jag. Dock vill jag fokusera mer på mig själv än nåt annat. Så alltså grubblar jag.

Och grubblar och grubblar... :) Det kommer nog en Baltazar-liknande lösning snart, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar