2010-11-10

Ingenting

Inte ett pip har jag hört från läkaren sedan provtagningarna förra veckan. Med det får jag väl anta att det inte visade på något, att proverna är fullständigt normala.

Så nu funderar jag ju över om jag ska orka bråka eller om jag bara ska köra vidare som jag gör. Jag låter bli medicinen och hoppas det fungerar. Men för att inte riskera något så äter jag också mycket mindre just nu, tar extra vitaminer och mineraler och hoppas väl egentligen att jag har nån mineral- eller vitaminbrist som kan stabiliseras och hjälpa till. För det ÄR inte normalt att gå upp så mycket i vikt som jag gör trots att jag inte förtjänar det!

Nu ska jag vara väldigt strikt denna veckan, skriver in allt jag äter på viktklubb och försöker hålla mig till max 1300 kcal. Får väl se om det funkar! Om inte får jag väl bråka lite mer... Märks det att jag är rätt missmodig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar