2015-01-03

Tuff dag

Idag var hela familjen och såg på bio, filmen var Pingvinerna. Är familjen, som vår, sex personer och bara en som räknas som barn, blir det dyrt. Biljetterna och 3D-glasögon = nästan 800:-! HU! Men det var jobbigast med popcornlukten... Blä vad jag blev sugen då. Läsk och popcorn är liksom bio för mig.

Men jag förberedde med att köpa en mineralvattenflaska på Pressbyrån innan och köpte inget snacks. Avundsjuk på alla andra men jag klarade av det! Det kan jag säga, det kommer dröja till jag går på bio igen, så där frestad vill jag inte bli på länge än.

Annars går det bra, jag är nöjd med matintaget under dagen och pannbiffarna jag gjorde igår tyckte maken var de godaste jag gjort. Riktiga lågkolhydratspannbiffar till hela familjen och det enda klagomålet var "för mycket lök". Jaja... :)

Det blir gymmet imorgon i alla fall. Nu har skakigheten och hungern (den värsta i alla fall) gått över och jag känner mig sugen att träna. Bara att passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar