2015-01-06

Kunde inte hålla mig

Jag är glad att vågen står i duschutrymmet i källaren nu i vårt nya hus. Därför kan jag inte väga mig varje dag bara för att, det krävs ett aktivt beslut att gå ner i källaren också! Men imorse var jag ner och skulle hämta rena kläder i tvättstugan så då passade jag på. -0.4 kg sedan sist. Känns bra att det går åt rätt håll. Som det ser ut är det ca 0.2 kg/dag som försvinner, vilket stämmer bra med hur det varit förut när jag varit inne i fettförbränning.

Nyss testade jag även ketonnivån för att vara säker, nu var jag uppe på 3.2 mmol/L. Det är onödigt mycket och visar på vad jag själv misstänker, jag får nog inte i mig tillräckligt med mat just nu. Men det kan jag jobba med, viktigaste var ändå att se att fettförbränningen är igång! Optimalt ligger mellan 1,5 och 3 mmol/L enligt Kostdoktorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar