2011-01-04

Illamående...

Jag mår rysligt illa av och till. Gissningsvis för att jag dricker för lite. Vem kunde tro att te faktiskt inte alls är så vätskedrivande som det alltid utropas som? När jag drack te fick jag i mig 3 liter vätska varje dag, minst. Nu måste jag försöka kompensera med vanligt vatten så går det inte alls lika bra. Det är bara att inse, jag har svårt för att dricka kallt vatten. Varmt vatten kan man inte heller dricka ju, så vad ska jag hitta på?

Kanske kan kroppen vänja sig av med att få så mycket vätska varje dag med, det vet jag inte. Dessutom tror jag att vätskebristillamåendet beror på att jag inte får behålla vätskan heller så jag ska försöka äta lite mer salt mat också. Dvs. bacon eller nåt varje dag.

I övrigt känns det rätt bra trots allt. Vikten har inte ramlat ner så värst mycket men det känns ju att det är på väg neråt. Fortsätter jag så här kommer det gå av sig själv och det är ju inte som att jag kan börja äta en massa saker igen, allergi försvinner ju tyvärr inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar