2022-01-04

Efter en vecka

Det har varit uselt på träningsbiten, eftersom jag fortsatte med bihåleinflammation hela veckan. Men kostmässigt höll jag planen, förutom ett planerat avsteg på nyårsafton. Ätfönster mellan kl 10 till 18, samt 5:2. Flytta veckan åt jag 800 kcal på måndag, tisdag, torsdag och lördag. 

Resultatet var -1 kg och -3 cm runt både byst och rumpa!

Jag har också tagit bilder för att jämföra per vecka, för jag vet att vågen kan ta lite tid på sig och det blir bra med bilder att jämföra med då, förutom måtten så klart. 

Igår jobbade jag och kom mig inte ut att gå, men nu är jag ledig igen så jag ska gå ut så fort solen gått upp igen. Däremot körde jag en 2-dag och siktade på 500 kcal. 519 landade jag på, men 59 gram kolhydrater. Inget lyckat experiment. På torsdag kör jag som tidigare dagar!

Har jag tur får jag träningsredskapen imorgon dessutom. Denna vecka vill jag ha tränat tre dagar styrketräning, och så klart varit ute och gått. Det är väldigt isigt ute så jag är glad för mina Eskimo med inbyggda dubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar