2013-06-13

Jag kämpar på

I helgen ville jag äta mat, det slutade med att jag åt choklad med. Dumt som 17 för efter det fick jag en allergisk reaktion igen, värre än på länge. Spydde som en räv. :( Tur jag har kortisontabletter, behövde i alla fall inte använda adrenalinsprutan.

Så i veckan har det varit tillbaka till kända, säkra matintag igen. Magen har varit väldigt svälld efter helgens bravad men nu börjar det lugna sig igen. Vågen tog ett skutt neråt igen också och jag vägde in på 84,2 kg imorse! Känns bra, snart nere i februaris fina resultat igen, men den här gången i ett bra och långsamt tempo. Kommer passera all-time-low och fortsätta neråt mot nya rekord, för så är det bara!

På söndag är sista dagen på två månader som jag äter min medicin mot ledsjukdomen. Pga medicinens bieffekter måste jag försöka hålla upp 8 veckor under sommaren, jag valde 15/6-15/8. Hittills har jag aldrig lyckats hålla ut så länge pga värken, men vem vet, med lägre vikt kanske det kommer gå bättre? Så jag kämpar på med vikten och försöker tänka positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar