2013-06-03

Bra helg!

Trots att jag tummade lite på intagsreglerna i helgen så har det varit en bra helg matmässigt. Vågen visade +1 kg imorse vilket jag tolkar som att jag fyllde på lite kolhydrater och därmed vatten. Torde vara borta snabbt.

Måttstocken just nu är annars min TIE fighter overall. Den satt grymt snävt för en månad sedan, nu sitter den faktiskt lite löst och riskerar att ge mig lite Gällivarehäng. Jag hoppas jag får min nya snart för jag hoppas den ska vara bättre formanpassad, den jag har nu är lång i överkroppen och med kortare ben. Dvs. sydd efter människor där den är gjord: Kina.

Det är 1,5 vecka kvar till Legoland nu och jag är mäkta positiv över min viktinsats hittills. Visserligen når jag inte det önskemål jag hade, som bara baserats på vikt. Men jag är på god väg, kommer fortsätta köra hårt med kosten fram till Legoland och förväntar mig att krympa ytterligare några centimetrar över rumpa, lår och mage där fläsket främst sitter. Ingen putmage på några fler bilder på min TIE fighter pilot, tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar