2013-02-05

Undrar om jag får skylla mig själv?

I lördags åt jag precis vad jag ville oavsett kolhydratsinnehåll, för i lördags åkte vi till Gävle och gick på Church Street Saloon. Det var nog fyra år sedan sist så det var lätt värt det. Magen rasade så klart ihop lite och vågen skuttade upp ett par kilo pga vattenpåslag, men det var fortfarande med i kalkylen och inget problem.

Däremot... igår blev jag sjuk. Ont i huvudet och bihålorna bråkar. Frågan är om jag hade stått emot om jag låtit bli att skrämma kroppen så i helgen? Känns inte riktigt lika roligt längre. Vikten är tillbaka till vad den var på i fredags men huvudet mitt håller på att gå sönder. Blä!

Jaja... alla runt omkring mig på jobbet har i två veckors tid försökt smitta mig så det var väl ändå bara en tidsfråga. Nu sitter jag hemma och surar, för jag vill jobba och inte vara hemma. Men, är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju. Så det är bara att hoppas det går fort över igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar