2010-10-14

Nä, nu är det nog!

En månad utan att ha ätit speciellt mycket alls har naturligtvis lett till det vanliga. Min ämnesomsättning är nere på det minsta läget och allt jag stoppar i mig lagras för framtiden. Således har jag, igen, gått upp i vikt.

Så nu får det vara nog! Idag började jag med lågkolhydratskost igen. Jag har inte löst alla problem kring vad jag kan äta istället för mina favoriter nötter, mörk choklad, broccoli etc, men det får komma allt eftersom. Nu behöver jag få fart på kroppen igen så jag kan tappa dessa äckliga kilon.

Just nu har jag 22 kg som ska bort. URK! Men jag fokuserar på att ta det i etapper trots allt. Så först och främst ska jag få ordning på matintaget, dvs. börja äta mat igen, regelbundet, gärna tre mål om dagen. Sedan ska jag så fort jag slutat hosta gå till gymmet och skriva in mig, jag behöver träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar