2010-10-20

Inte mycket resultat på vågen

Inte mycket kan sammanfattas med "ingenting" än så länge egentligen. Däremot tycker jag mig känna skillnad runt magen så kanske händer det saker ändå.

Jag har ännu inte blivit riktigt frisk efter förra veckans långsjuka så jag har inte vågat ge mig in på gymmet. Det får nog anstå till helgen eller början på nästa vecka faktiskt. Däremot tänkte jag gå och skriva in mig så jag KAN träna när jag nu blir tillräckligt kry. Än så länge börjar jag hosta om jag sjunger med i en sång i bilen vilket inte riktigt känns 100. Meeen, det blir bättre!


I övrigt försöker jag sköta kosten även om det så klart inte blivit alls så lite kolhydrater som jag skulle velat. Men jag låter bli pasta, ris och bröd i alla fall vilket ger en bra nedskärning. Positivt tänkande är det som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar