2015-04-18

Referensbild

Satt och läste Kostdoktorns sida igår och det slog mig att jag inte har några bra referenser för kommande viktnedgång. Till exempel ett par för små jeans. Så jag tog fram ett par jag köpte och som jag just nu inte kan ha alls, drog på mig dem så bra det gick och sen fotade jag.



Det är ett felköp, jag provade ett par storlek 46 på Kappahl som nog var deras stora märke och sen skulle jag byta färg och tog ett par vanliga 46:or istället. Men jag bytte dem inte utan har nu nåt att krympa i. Som synes går låren och rumpan inte alls i och magen hänger utanför. Ska bli skoj att se hur mycket jag behöver tappa för att dessa byxor ska funka. Läste att ett kilo motsvarar ungefär en centimeter runt midjan. Baserat på det behövs nog ca 10 kg försvinna. Men det märker vi framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar