2011-05-23

Fantastisk mathelg

Krusenbergs Herrgård utanför Uppsala, det är ett ställe med SERVICE det! Hela konferensen fick jag specialmat enligt mina instruktioner, inget som jag inte tålde på hela tiden! :)

Igår däremot gick det väl så där, blev godissugen och det var ju dumt. Men men! Nya tag!

För ett par veckor sedan köpte jag Kung Markattas kokosfett, men se det luktar och smakar kokos vilket jag har svårt för så det gick inte att ha i teet. Nu gjorde jag istället så att jag tog en rågad tesked som jag svalde direkt med lite te. På så sätt fick jag i mig fettet och slapp smak och lukt. Känner mig grymt smart nu! :)

Ska försöka minska matintaget efter inspiration från en kostkollega på Facebook och se om det kanske hjälper att minska maten och bara se till att få i mig tillräckligt med fett. Återkommer med rapport! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar