2021-01-21

Tre veckor imorgon

 Imorgon har jag kört tre veckor. Hittills har jag gått ner 4,1 kg, vilket jag tycker är superbra. Förra veckan stod jag still, sedan har jag försökt ändra på kosten så att det är mer fett och mindre protein och det verkar ha hjälpt! 

Ketonixen är trögstartad medan den initierar läsaren, men mätningen tar några sekunder och ger en bra indikation om var jag ligger. Och jag håller mig inom området "Optimal ketos" hela tiden och det är riktigt skönt att veta.

Motivationen är på topp och jag bara önskar att min inflammerade högerfot kunde ge upp och bli snäll så jag kan börja träna igen. Det skulle hjälpa viktnedgången på traven det med. Men, det är skönt att LCHF funkar utan motionering med. Även om jag önskar jag kunde ut och gå. Speciellt nu under vintern, jag älskar vinter och snö!

Men, nu kör jag bara vidare. 6,3 kg kvar till mitt första stora mål. Det tar jag i februari! (skrev hon kaxigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar