2015-10-12

Resultatjämförelser

Eftersom det i somras var svårt för mig att komma i min Star Wars-overall ville jag prova den nyss för att se hur den sitter. Och nu är jag tillbaka till hur det var innan sommaren.

När jag såg det så ville jag titta på tidigare mått och eftersom jag är lite knäpp på det viset har jag ett litet google-doc där jag lagrat mätvärden sedan sommaren 2012. Det visar sig att jag på en centimeter runt stussen när är precis där jag var 2012 i juli. Vikten var dock 88 kg då, vilket jag inte tror jag är nere i nu. Så oavsett så går det verkligen åt rätt håll.

Mitt nästa mål är att komma ner till måtten som var i oktober 2012. Dit är det 3 cm både runt stuss och lår. Ska bli roligt att se hur lång tid det tar att komma dit, på de senaste två veckorna har det ju försvunnit just 3 cm på båda ställena nämligen. Kommer det fortsätta med nån centimeter i veckan eller hur blir det?

Tanken slog mig också att förr eller senare måste ju vikten följa med ner också. Borde kanske redan ställt mig på vågen för att se vad som hänt. Men jag glömde imorse så då får det bli imorgon bitti istället. Inte värre än så! HURRA för förlorade centimetrar i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar