2015-10-03

En och en halv vecka har gått

Eftersom jag inte vägde mig förrän efter en vecka, vet jag inte startvikten denna gång. Gissar på att kanske tre kilo försvunnit nu. Däremot mätte jag rumpa, midja etc och ser ju att centimetrarna försvinner. Det räcker bra för mig just nu, som först och främst vill få tillbaka lite rörelseutrymme i min svarta overall jag har när jag leker Star Wars med de andra i Nordic Garrison.

Det är lite tufft just nu, främst med motivationen att laga mat, inte att låta bli kolhydraterna. Troligtvis för att jag har problem med nacke och hals och att jag mår fantastiskt illa emellanåt. Igår så illa att jag trodde jag fått en allergisk reaktion, fast jag vet inte vad jag skulle kunna ätit som triggat det. För säkerhets skull tog jag kortison och illamående gav ju med sig efter ett tag. Men inte helt, det fortsätter idag också. Ska prova salt till maten, om jag klarar av att laga något. Gissar att grabbarna som är hemma inte grinar om de behöver gå och handla pizza... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar