2011-11-09

Magkatarr är överreklamerat!

Det är ingenting jag kan äta utan att få ont i magen. Men fil och yoghurt är snällare än annat. Så jag äter det. Nån banan slinker ner per dag med, ungefär varannan dag har jag ätit lite bröd också. Det är trist när det inte funkar som det ska men jag tror det är bättre idag i alla fall. Omeprazol, vår frälsare och vän! Jag hoppas det lugnar sig till fredag för annars kommer det säkerligen att börja om igen... Bläk! Fördelen är väl att jag inte vill äta onyttigheter heller. I och för sig vill jag inte äta nåt för det gör så ont i magen. Men jag äter i alla fall. Vågen visar samma vikt hela tiden men omfånget har ändrats så det kommer nog rassla till på vågen med. Det får ta den tid det tar dock, det kan inte vara mindre viktigt med vikten nu, inser jag när det gör ont i magen av allt. Först bli bra, SEDAN bry sig om vikten igen. Bra plan va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar